Қырғыздар қазақтың асын ішіп, ыдысына түкірді (ВИДЕО) - Жаңалықтар. Қазақстанның жаңалықтары. Skifnews.kz ақпараттық портал

Қырғыздар қазақтың асын ішіп, ыдысына түкірді (ВИДЕО)

11.01.2017, 10:53
Қырғыздар қазақтың асын ішіп, ыдысына түкірді (ВИДЕО) Азаттық

Жыл сайын Астанаға алақан жайып келетін қырғыз ағайындар қазақтан көрген бар жақсылығын ұмытып кеткендей. Мұндайды атам қазақ "асын ішіп, ыдысына түкірді" деп айтады. Яғни, алақан жайып келіп, қалтасын томпайтып кететін көршілеріміздің қазаққа деген пейілі көңілге қаяу түсіріп отыр.

Күні кеше Facebook әлеуметтік желісін қолданушылардың бірі Қырғызстанда болған айтыстың үзіндісін өз парақшасында жариялады. Онда қырғыз ақыны Аалы Тұтқышев өз жерлесімен айтыса отырып, қазақтарды "оңбаған", "маңқа" деп балағаттайды. Балағаттап қана қоймайды, "төріміз бен көлімізді тартып алды" деп және айыптайды.

Күні кеше кеден бекеттерін жаңартып алсын деп Қазақстан үкіметі Қырғызстанға 100 миллион долларды қайтарымсыз бере салғаны әлі есте. Сыйға тартты. Не деген мәрттік десеңізші?! Өз халқы баспанасыз, аш-жалаңаш отырса да біздің мәрт үкімет біреуді жарылқауға шебер. Ертең Атамбаев Астанаға тағы алақан жайып келсе және Елбасының артына тағы көпшік қойса бұл билік 100 миллионды тағы сыйға тарта салмасына кім кепіл? Онсыз да бірер жыл бұрын Атамбаев дәл осындай тәсілмен Назарбаевтан қомақты ақша алып кеткен болатын.

Жалпы, көрші мемлекеттер арасында қазақты басынбаған тек қырғыздар ғана еді. Енді олар да асымызды ішіп, ыдысымызға түкіріп кетті.

Пікір  

+ +3 Айнур 11.01.2017 14:03
Ештене тусинген жокпн. Казакша аудармасы бар ма?
Жауап беру
+ +13 Максат 11.01.2017 15:19
Сатқын Қырғыз өз жолыңды білсейш,Қазақтың арқасында күн көріп жатқаныңды қалайша ұмытасың?
Жауап беру
+ +4 Дәуқара 11.01.2017 16:39
Баленбастар, баленимди жепсиндер.
Жауап беру
+ +11 Жанашыр 11.01.2017 17:23
Осының бәрі жоғарыда отырған адамдардың кінәсі. Қазақты бәрі басынады!
Жауап беру
+ +20 07 11.01.2017 17:36
Айналайын қырғыздар,
Жамандама қазақты.
Акаевтың тұсында ,
быт-шыт болып елдерің
Ұмыттыңба азапты?
Күн туғанда басыңа
көмектескен кім еді?
Жамандама қазақты!
Жауап беру
+ +5 Қазақ 11.01.2017 17:44
Қырғыздарға көрсету керек қазақтың қандай екенін. Үндемеген сайын басқа шығып бара жатыр. Турик терге сияқты.
Жауап беру
+ +3 Уалихан 11.01.2017 18:24
сорлы кыргыз артынды кысып тыныш журсендерши жок жерден шатак издемей тарихты окы Кабанбайды естерине алындар Казактарга тиспей жайларынмен журиндер
Жауап беру
+ +2 Амангелді зейнеткер. 11.01.2017 18:42
Айналайын қырғыз ағайындар-ау,қазақ "маңқа" болып сендерге не істеп еді.Жыртықтарыңды жамап,бар жазығы бүтіндеп бергені ме? "Оңбаған" деп жырға қосқанда қандай пайда келтіресіңдер.Елбасымыз 100 миллион долларды өз халқына бөліп берсе,не істер едіңдер.Ертең тағыда алақан жайып келетіндеріңе кепілдікті кім береді.Аңдамай сөйлеген ауырмай өледі дейді бабаларымыз.Көршіміз ғой бір ерке айтыскер ақын айтты деп жаға жыртыспайық.Абайлап сөйлейік.Көршісіңдер,алты алаштың бірічіңдер.
Жауап беру
+ 0 ескендір 11.01.2017 19:12
Жаман уйді қонақ билейді.
Жауап беру
+ 0 Казак 11.01.2017 20:46
Кыргыз артына кара кангып журген ултынды шакырып алып асырасаншы кобызынмен аузына келгенды оттамай
Жауап беру
+ -2 Диас 11.01.2017 21:28
Малкара кума
Жауап беру
+ +1 Қазақ 12.01.2017 00:00
Мыналарды тез арада орнына қою керек. Құтыртпай.
Жауап беру
+ 0 қазақия 12.01.2017 00:29
10қыргызстаннан бир қазақстан шыгады екен
Киммин дейт бул айыркалпақ озин.коршилес бауырлас депбауырга баскан сайын
Асынды ишеин даңгыраңа тышайын дегениме
Каида биздин алты ауыз айтыскерлер неге қаитарым жазбайды
Жауап беру
+ +1 Ел баласы 12.01.2017 01:51
6 айда екі президентін қуғән малдарға қапа болманыз
Жауап беру
+ +1 Қалжан 12.01.2017 01:56
Қазақ Қырғыз бір бауыр деп келіп едік ,, бұл қырғыздарға не болды? Көрші отырып,Жау жағадан алғанда, бөрі етектен алады дейді, бөрі болғысы келе ме? ( (
Жауап беру
+ -1 Абдулхак 12.01.2017 09:27
Урматтуу мусулман бир туугандар созсубуз менен ыймандан чыгып кетпейли бул фатва эмес акындын бир созу Аллахым баарыбызга ыйман берсин
Жауап беру
+ -1 Шоқпар 12.01.2017 11:10
Абдулхак. Анау білімсіз, мәдениетсіз ақынсымақтарыңның сөздері көршінің көре алмаушылығына ұқсайды. Ақындарың мұндай болса, қалғандарың қандайсыңдар
Жауап беру
+ +2 Қазақпын 12.01.2017 13:38
Қалғандарыда сондай, егер шалдары қол шапалақтап, күліп отырса
Жауап беру
+ -1 Саят 12.01.2017 10:05
ШШС
Жауап беру
+ +3 Шынгыс 12.01.2017 11:27
Залдагылар шапалактап отырго уятай, акындары жас екен кателеседи деик, залдагы отырган шалдарды аитамда кулип откан
Жауап беру
+ 0 Казак 12.01.2017 11:55
Расында Бари емес бирак кобиси Казактарды жактырмайды екен. Талай Бишкеке барып келгендерден естигенмин жаксы емес жамандап айтады; Казактарды жаман Кореди деп.
Жауап беру
+ +2 Айбек 12.01.2017 12:28
Жаман халық болмайды, жаман адам болады!
Жауап беру
+ 0 Қазақпын 12.01.2017 13:27
Қырғыз өз обалыңды біреуден көрме!
Жауап беру
+ -1 Бактыяр 12.01.2017 14:09
Туугандар мен билгенден бул акындар жакшы акындар жондон жон мынтип ырдабаса керек себеп Силерда бар Ринат сыяктуу Кыргыз десе такс екирип кемсинткен акындар Ринат жана аны менен бирге жургондор . Жана Кыргыз казак бир тууган экенине шек жок ал эми Кыргыз казак бирин бири эч качан кыйынчылыка таштаган эмес ага ни катары жардашып келишкен биз унтсак силер эстеги казак туугандар1930-жылдарды
Жауап беру
+ +2 Тойкул 12.01.2017 14:35
Акындар халыктын кози кулаги бул коршилермен абайлап араласу керек сиякты ма калай
Жауап беру
+ +3 Нурбек 12.01.2017 14:55
Маңқа қырғыз,Шамаңды байқа Қырғыз,манасшыл болсаң кезінде мұхтар әуезов атамыз қорғап берген де қайда қалдың.мықтыболсаң өздерің қорғап алмадыңдарма сонда
Жауап беру
+ -1 Аза 12.01.2017 16:42
Қырғыздар сасық маңқа
Жауап беру
+ -2 Аза 13.01.2017 01:07
Озин сасык манка
Жауап беру
+ +1 Беймбет 12.01.2017 17:00
Каздарынды кумандар кыргыз агайын !!!
Жауап беру
+ +1 QazaQstan 12.01.2017 17:05
Не оттап отыр мына еки кыргыз , карындары тойганго (((( .
Жауап беру
+ +1 Тимур 12.01.2017 17:48
Еее казагым жеткен жеримиз осы екен гой.Агаларымыз кайда карап отыр екен?! Мына екеуин тауып алып кеширим сурату керек! Кавказ халкы болса баягыда осыны жасап кояр еди!Кутырып отыр гой мына екеуи типти! Онбагандар!
Жауап беру
+ +2 Мика 13.01.2017 00:35
Агаларымыз жеп тауыса алмай жатыр
Жауап беру
+ +3 Қайыр 12.01.2017 18:02
Кенесарыхандны ұстап берген қырғыз бауырымызғой, басқасын несін айтасын
Жауап беру
+ +3 Толеген 12.01.2017 18:23
Балактагы бит, баска шапты...
Жауап беру
+ +4 НАҒЫЗ ҚАЗАҚ 12.01.2017 18:32
МЫНА ЕКІ КҮШІК...ТЕЗ АРАДА КЕШІРІМ СҰРАМАСА АНА ҚЫЛТИҒАН МОЙНЫН БҰРАП ЖҰЛЫП АЛУ КЕРЕК."Ақкөт"торғай құсап қыт-қыттап не дейд мынау!
Жауап беру
+ +2 Дөйт 12.01.2017 18:57
Ринат ага кайдасын жібер аттын басын айткандарын желкесінен шыгар. кешірім сұратыныз халыктан.
Жауап беру
+ +3 Еркебулан 13.01.2017 09:40
Кыргыздар олай уят болады,акыл кайда буларын не?сендердин кесирлерин балаларына тиеди
Жауап беру
+ +3 Бақыт 13.01.2017 16:28
Уйде отырып менде айталам, мықты болсан сыртқа шығып айт маңқа ақын қырғызы !
Жауап беру
+ 0 алаш 19.01.2017 19:05
Топас қырғыз ақыны екі елдің арасына от салмай тыныш жүр, жапа шегетін өзіңнің қырғызың Қазақтың түгі де кетпейді. Біздің Қазақ рухы асқақ ,бай халық. Қайыр тілеп Қазақтың босағасын паналап жүрген сендерсіңдер
Жауап беру
+ 0 Қазақ 10.02.2017 22:22
Неге сонша боғауыз айтасыңдар бул барлық қырғыздың айтқаны емес қазақты кім басынбайды десеңшй өзімізді өзіміз қуртұға дайын тұрамыз баасқасы қайтеді бізді
Жауап беру

«Skifnews.kz» ақпараттық порталына гиперсілтеме жасалған жағдайда ғана материалдарды қолдануға рұқсат етіледі. Ақпараттан дәйексөз алынғанда міндетті түрде сілтеме жасалуы тиіс. Жазбаша түрде рұқсат берілмеген жағдайда материалдарды коммерциялық мақсаттарға пайдалануға болмайды.

E-mail: info.skifnews@gmail.com

Сайтта жарнама орналастыру

   

Skifnews жаңалықтарын Facebook-те
оқу үшін "Нравится" белгісін басыңыз

  

 

Яндекс.Метрика